27 Ağustos 2012 Pazartesi

Yönetimden transfer atağı..



Ciğerli,transfer yapacağız.

Alanyaspor’un sezona hazır olduğu belirten Alanyaspor Yönetim Kurulu Üyesi Fazlı Ciğerli, hazırlıkların tamamlanma aşamasına geldiğini lig başlamadan ise birkaç transfer görüşmesi daha yapılabileceğini söyledi.

Alanyaspor Yönetim Kurulu üyelerinden Fazlı Ciğerli yaptığı basın açıklamasında, Alanyaspor’un belirli bir başarı ivmesini tutturduğunu söyledi. Ciğerli, “Yönetime geç gelmemize rağmen yaptığımız planlı çalışma sayesinde birçok zorluğun üstesinden kısa zamanda geldik. Bilindiği üzere eski dönem yönetiminden kalan ve elimizi ayağımızı bağlayan borçlar, tedbirler ve icraları da bu yıl aşmayı planlıyoruz.” dedi.  Yaşanan mali darboğazın aşılmasıyla Alanyaspor’un önünün açık olduğunu ifade eden Ciğerli, “Biz vizyonumuzu geniş tutuyoruz. Yaşanan onca olumsuzluklara rağmen bu yıl köklü bir değişime giderek kadromuz ve teknik heyetimize yeni isimleri dâhil ettik. Bütçenin el verdiği ve takımın kalitesini artıracağını bildiğimiz isimlerle transferler gerçekleştirerek lige iddialı bir şekilde çıkmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

HEDEF BANK ASYA

Bu sezon takım olarak hedeflerini yüksek tuttuklarını açıklayan Ciğerli şunları söyledi: “Her takımın bir hedefi vardır. Bizim hedefimiz son yıllarda Alanyaspor’un üzerine yapışan kötü imajı silmek. Mağlubiyetlerle ve mali olumsuzluklarla gündeme gelen bir Alanyaspor’u artık kimse görmek istemiyor. Bizim asli hedefimiz başarının yanı sıra yapacağımız kaliteli işlerle de taraftarların gözündeki eski Alanyaspor’u tekrar kazanmak olacak. Ligdeki hedefimize gelirsek en az ilk 5 sıraya girmeyi hedefliyoruz. Büyük hedefimiz ise Bank Asya’ya yükselerek Alanyaspor’u layık olduğu yere taşımak olacak. Burada hepimize büyük işler düşüyor. Alanyaspor’un maddi ve manevi desteklere her zaman olduğu gibi bugünde ihtiyacı var. Bu takım Alanya’nın takımı onun spordaki, Türk futbolundaki yüzüdür. Sahip çıkmak ise gönül işidir. Ben Alanyalı değilim zaten Alanyasporlu olmanın da buralı olmakla alakası yok. Ben Alanya’da hayatımı sürdürüyorsam buranın taşı toprağı benim için neyse takımı ve diğer değerleri de benim için o kadar önemlidir. Alanya’da ki herkesin böyle düşünmesi ve tüm güzelliklerini bir adım öteye taşıması gerektiğine inanıyorum. Bu Alanyaspor’un da dâhil olduğunu düşünüyorum.”

KADROYA GÜVENİYORUM

Bu sezon yapılan kadronun ümit verici olduğunu belirten Ciğerli, “Takım kadromuzdan umutluyum. Futbolcu dünyanın en zor elde edilen enstrümanıdır. Çünkü düşünme, üretme ve hızlı faaliyete geçirme melekesi olan dünyanın nadir işlerinden biridir. Bu varlığı yaratıcı bir enstrüman durumuna getirmek ise bilginin, sezginin, kavrayışın, sabrın yol gösterdiği usta ellerin uzun ve yorucu çalışmalarını gerektirir. Kadromuzda çok tecrübeli futbolcuların ve çok genç yeteneklerin olduğunu gözlemliyoruz. Önemli olan bu futbolcuların ne kadar iyi oldukları değil, turuncu yeşilli forma altında sahada neler yapabildikleridir. Bu bağlamda da ben bu yılki kadromuza güveniyorum. İnşallah o enstrümanlardan taraftarların ve tüm Alanya’nın hoşlanacağı bir koro elde edeceğiz.” dedi. 

Hiç yorum yok: