29 Ağustos 2012 Çarşamba

Yönetim ,Alanyaspor futbol takımın durumunu değerlendirdi..

Alanyaspor yönetimi mali konularda da görüşme yaptı..


    Alanyaspor yönetim kurulu haftalık olağan toplantısını dün birçok üyenin katılımı ile gerçekleşti. Alanyaspor Cengiz Aydoğan Spor Tesislerinde yapılan toplantıya, Kulüp Başkanı Hasan Çavuşoğlu, as başkanlar Kamil Köseoğlu ve Dilaver Çekiç'in yanı sıra çok sayıda yönetim kurulu üyesi katıldı. Toplantıda ilk olarak Futbol takımın durumu değerlendirildi ve takımın son durumu hakkında yönetime bilgi verildi. Ayrıca Teknik Direktör Armağan Turhan'ın Bolu kampı ile ilgili raporu yönetim kurulu üyelerine okundu. Toplantının ikinci bölümünde mali konular üzerinde duruldu. Yönetim kurulu havuz payları, kombine kartların satışı konularında yönetim kurulu üyelerine bilgi verildi.

Hiç yorum yok: