31 Ağustos 2012 Cuma

Alanyaspor,dilini zenginleştirmek için düğmeye bastı..

Alanyaspor ,İngilizce öğreniyor


Alanya’nın tanınmış İngilizce eğitmenlerinden İngiliz Filoloğu Fatma Doğru, Alanyaspor yönetimi ile anlaşarak takım oyuncuları ve teknik ekibe ücretsiz İngilizce kursu verecek.
      Alanyaspor yenilik atılımlarından birini daha gerçekleştirdi. Kulüp binasında yapılan toplantıya İngilizce Öğretmeni ve Filoloğu Fatma Doğru, Alanyaspor Başkanı Hasan Çavuşoğlu, Yönetim Kurulu Üyesi Mevlüthan Çavuşoğlu, Sportif Direktör Haydar Durusoy, Teknik Direktör Armağan Turhan katıldı. Karşılıklı yapılan konuşmalar sonucunda Fatma Doğru ile anlaşılarak futbolcu ve teknik ekibe ücretsiz İngilizce kursu verilmesi kararlaştırıldı. Alanyaspor’un ilçenin en başta gelen dinamiklerinden biri olduğunu belirten Fatma Doğru, “Alanyaspor hepimizin takımıdır. Alanya’da yaşayan herkesin bir şekilde takımın yanında olması gerektiğini düşünüyorum. Bende bu şekilde Alanyaspor’un yanında olmayı planlıyorum. Yabancı dilin sporcularda gerekli olduğunu biliyordum. Bizde o yüzden böyle bir etkinlik planladık.” dedi.  Alanyaspor Kulübü Başkanı Hasan Çavuşoğlu ise, “Desteklerinden dolayı Sayın Fatma Doğru’ya teşekkür ediyorum. Kendisi Alanyalı olmamasına rağmen yaşadığı Alanya’nın değerlerine sahip çıkıyor. Kendi icra ettiği mesleğiyle bizim yanımızda oldu. Bu düşünceli davranışından dolayı kendisine minnettarım.” diye konuştu.
    İngilizce kursları tüm futbolcular ve teknik ekibe haftada 2 gün 4 saat şeklinde verilecek. 

Hiç yorum yok: