17 Kasım 2011 Perşembe

Körfez'de Alanyaspor maç öncesi yönetiminde hareketli saatler

     Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup`ta son iki haftayı 1-1`lik beraberlikle tamamlayan körfez Futbol Kulübü`nde  bugün hareketli dakikalar yaşandı. Sabah antrenmanın ardından Körfez FK Onursal Başkanı Yunus Pehlivan bütün futbolcularla teker teker görüşme yaptı. Yapılan görüşmenin futbolcuların eski alacaklarıyla ilgili olduğu öğrenildi. Önce tecrübeli futbolcularla görüşen Pehlivan, 24 kişilik kadronun tamamıyla görüştü
        Körfez Futbol Kulübü Onursal Başkanı Yunus Pehivan`ın sabah çalışmasının ardından futbolcularla bire bir görüşme yapması kafalarda soru işaretleri oluşturdu. Bu tutum kimilerine göre operasyon hazırlığı olarak yorumlandı. Körfez cephesinde neler olup biteceği, he tür kararlar alınacağı bu akşam yapılacak olan yönetim kurulu toplantısında aydınlanacak. Yapılacak olan yönetim kurulu toplantısında alt yapının da masaya yatırılması bekleniyor.Üst üste beklenmedik beraberlikler alan Körfez Futbol Kulübü`nde sıkıyönetim ilan edildi. Haftalardır toplanmayan yeşil siyahlı yönetim bugün olağanüstü toplantı yapacak. Burunga Tesisleri`nde toplanacak olan yönetim kurulu,Alanyaspor maç öncesi, Ünyespor ve Kırklarelispor maçını  masaya yatırması bekleniyor.

Hiç yorum yok: