30 Kasım 2011 Çarşamba

Altıparmak Bombaladı

Teknik adam "Gitmemi isteyen camia büyükleri Altay'ın neden başarısız olduğunu kendilerine bakıp sorgulasın" diye konuştu .


Yönetim, futbolculuğunda Altay forması giyen ve son olarak Eskişehir'de çalışan Toprak Kırtoğlu'yla prensipte anlaştı
Ligde son iki maçını son dakika golleriyle kazanmasına karşın, sergilenen kötü futbolun faturası kendisine kesilen teknik direktör Mehmet Altıparmak, dün futbolcularıyla vedalaştıktan sonra YENİ ASIR'a içini döktü. Yönetim istediği için istifa ettiğini belirten genç teknik adam, "10 maçta 21 puan topladık ve sadece bir kez yenildik. Ayrılmamın nedeni başarısızlık değil" yorumunu yaptı. Yönetimin kendisine, "Camianın büyükleri teknik direktör değişikliğini uygun gördü, yoksa bizim böyle gibi bir niyetimiz yoktu" dediğini belirten Altıparmak sözlerine şöyle devam etti, "Bu dakikadan sonra görevde kalmamın bir anlamı yoktu. Altay'ı bırakıp kaçacak olsaydım, sezon başında yönetimin önünü açmak için sunduğum istifayı yönetim kalmamı istediği için geri çekmezdim. Gaziosmanpaşa maçından sonra iki Bank Asya kulübünden, çok ciddi teklifler aldım ama Altay'ı satmadım."
Kimseye kırgın olmadığını belirten Altıparmak, sadece yolların bu şekilde ayrılmasını etik bulmadığını söyledi. Altıparmak, "Ben Altay'da elini değil, kendimi taşın altına sokup öyle görev aldım. Madem camia büyükleri Altay'ı düşünüyordu, onlar niye elini taşın altına sokmadı? Yönetimin kastettiği büyükler, şapkasını önüne koyup düşünmesi lazım, Altay yıllardır Süper Lig'e çıkmak isterken neden küme düştü diye. Biraz da kendilerini sorgulasınlar. Bu kadro sezon sonunda Altay'ı şampiyonluğa taşır, kimse endişe etmesin" diye konuştu

Hiç yorum yok: