9 Temmuz 2012 Pazartesi

Hulusi Doğan "Alanyaspor yönetimini kutluyorum"dedi.






 Alanyaspor yönetim kurulu dün Kaymakam Hulusi Doğan, Mahmutlar Belediye Başkanı Ali Çelik ve Emniyet Müdürü Erkan Dur'u makamında ziyaret etti.



         Alanyaspor'u borçlardan kurtarmak ve  daha başarılı bir takım yaratmak için yoğun mesai harcayan Alanyaspor yönetim kurulu dün de üç önemli kurumu ziyaret etti. Yönetim kurulu ilk olarak Kaymakam Hulusi Doğan'a gitti.  Kulüp Başkanı Hasan Çavuşoğlu," Sayım Kaymamakımız Alanyaspor'a her zaman destek verdi. Geçtiğimiz yılki maddi ve manevi katkıları için kendisine teşekkür ediyoruz. İçinde bulunduğumuz süreçtede desteğini bekliyoruz" dedi. Kaymakam Hulusi Doğan," Yıllar önce daha Alanya'ya gelmeden Alanyaspor'un deplasmanıdaki Marmaris maçına gitmiştim..Orada başlayan süreçten sonra hep kulübe destek verdim. Sizleri kutluyorum. Alanyaspor'un kaliteli bir yönetimi var. Desteğim görev sürem içinde hep devam edecek" dedi.
       Alanyaspor yönetim kurulunun ikinci durağı Mahmutlar Belediye Başkanı Ali Çelik oldu. Kulüp Başkanı Hasan Çavuşoğlu Ali Çelik'e Alanyaspor forması hediye etti. Çelik formayı üzerine giyerek," Alanyaspor hepimizin kulübü. Tüm beledeler olarak bizler sahip çıkmak ve destek vermek zorundayız. Bu yıl Alanyaspor için ne gerekiyorsa yapacağız. Yönetim kurulumuza ziyareti nedeniyle teşekkür ederim" dedi. Alanyaspor yönetim kurulu öğleden sonra ise Emniyet Müdürü Erkan Dur'u ziyaret etti. Dur," Alanyaspor'un hep yanında olduk. Önümüzdeki sezonda da elimizden gelen desteği vermeye devam edeceğiz. Yeni yönetim kuruluna başarılar diliyorum" dedi. Alanyaspor yönetim kurulu son olarak Basıroğlu Emlak sahibi Hasan Basar'ı ziyaret etti ve atkı hediye ettti.

Hiç yorum yok: