19 Eylül 2012 Çarşamba

Uslu, “Çok şey değişti”

Mehmet Uslu.


    Alanyaspor Futbol Şube Sorumlusu Mehmet Uslu bu yılki kadrodan çok umutlu olduğunu belirterek, “Kondisyonumuz yerinde, ilk maçımız şansız geçse de takım Ofspor maçında kendini fazlasıyla kanıtladı. Önümüzdeki İnegölspor maçında aynı başarıya ulaşacağımızı düşünüyorum” dedi. 

Alanyaspor’un her geçen gün daha da ilerici bir tavır sergilediğini belirten Futbol Şube Sorumlusu Mehmet Uslu, “Geçen yıldan bu yana çok şey değişti. Eski yönetimin eksileri çok büyük oldu. Kulübe verdiği tahribatları halen zorluk yaratıyor. Eski dönemden kalan borçlar, hacizler bizim önümüzü kısmen de olsa tıkıyor. Ama eski yönetimin eksilerinin yanı sıra artıları da oldu. Hangi konuda nasıl tavır alacağımız konusunda örnekler oluşturdu. Biz yönetim kurulu olarak haftalık olağan toplantılarda bu geçmişte olan yanlışları da göz önüne alarak yapılması ve yapılmaması gerektiğini tartışıyoruz” dedi. Takımın bu sezonki durumunu da değerlendiren Uslu, “Kadromuz çok iyi durumda. Rakiplerimize baktığımızda ligin en güçlü kadrosundan birinin de Alanyaspor’da olduğunu görüyoruz.  Kondisyonumuz yerinde, ilk maçımız şansız geçse de takım Ofspor maçında kendini fazlasıyla kanıtladı. Önümüzdeki İnegölspor maçında aynı başarıya ulaşacağımızı düşünüyorum. Geçen haftaki Ofspor maçı hem taraftarlarımızı, hem de motivasyon açısından futbolcularımızı olumlu yönde etkiledi. İnegölspor maçından da aynı şekilde başarıya ulaşacağımızı ümit ediyorum. Bu sezonki kısa süreli hedefimiz ilk sıraları zorlamak olacak. İnşallah bu sezon hedeflerimizi adım adım gerçekleştireceğiz. Ayrıca taraftarlarımızın Ofspor maçında gösterdiği üstün destekten dolayı başta taraftar grubumuz ‘Şimşekler’ olmak üzere tüm taraftarlarımızı gönülden kutluyorum. Bize olan desteklerinin de artarak süreceğini umut ediyorum.” diye konuştu. 

Hiç yorum yok: