20 Eylül 2012 Perşembe

Dizdaroğlun'dan "Nüfus Cüzdanı Shov"una sert yanıt..


Dizdaroğlu,Alanyaspor sevgimi kimse tartışmasın..

  Son günlerde basına yansıyan kendi adıma olan nüfus cüzdanım ile beni arayanlara son derece kızgınım.Ben Alanya'da yaşıyorum.Alanyaspor'un bir lira  kendi parasını yemedim yememde , yedi diyenler ise bu mesnetsiz suçlamalar ile basına shov yaparak sanki ben yokmuşum gibi davranmaları "etik "olmadığı kadar kendi şahsiyetime yapılmış bir hakaret olarak kabul ediyorum.Ben Alanyaspor tarihinde kimin ne kadar kulübe hibe yaptığını ,kimin yapmadığı halde yaptım diyecek kadar küçüldüğünü  ve diğer tüm konularda çok geniş bilgim ve tecrübem var.Bunları yeri geldiğinde de açıklamaktan asla kaçınmam..Ben Alanyaspor sevdalısı  ve olarak bütün bu karalamalar rağmen yinede Alanyaspor sevgisini düşünerek yanıt vermek zorunda kaldım.Ancak bu olayı buraya kadar taşıyanlar kendi vicdanları ile ne zaman yüzleşirler ise o zaman anlayacaklardır "Alanyaspor'lu olmanın yüceliğini"...İşte bu sebepten dolayı yanıt vermek zorundayım.Öncelik düşüncem sadece Alanyaspor sevgisidir.Kimsenin benim "Alanyaspor sevgimi  kimsenin tartışmasına izin dahi"vermem Sen kimsin diyenlere tek bir söz ile cevap vermek istiyorum"Ben Alanya kalesinden Ali Çavuş'un (Ali Dizdaroğlu)torunu Hakan Dizdaroğlu'yum Bilmeyenlere  son kez hatırlatırım..
                    Başkanlığı bıraktıktan sonra 1 yıl içerisinde yaşadıklarımı bir ben bir  de Allah biliyor.Avukatlar,İcralar,Teminatlar ve son olarak cezaevi kabusu ile her günüm  olumusuzluklar içerisinde geçti.Ben Alanyaspor için yaptıklarımdan dolayı bunları  asla haketmedim.Yeni gelen yönetim yardımcı olacağına  alacağım Temlikler için kulübün daha sonra ödeme yapacağı SSK ve Vergileri yazışma yolu ile öne aldırıp benim çok  daha fazla sıkıntıya girmeme neden oldular.Kulübün biz ödedik dediği 209 bin liranın 54 bin lirasını zaten ben ödedim.Benim temlikten bu futbolcular aynı parayı zaten aldılar.Diğer ödenen 163 bin liranın  karşılığı olan benim şahsi çeklerim ve benim çeklerimin hepsi  alacaklı olan futbolcu avukatlarında zaten duruyor.Ben  her türlü yapılan olumsuzluk ve karalamalara rağmen benim Alanyaspor sevgimi yok edecek bir kişi  hala yok..Ben bu paranın  yarısını temlikten düşerek yönetimin iyi niyetli olduğunu görmek istiyorum.Ondan sonra yönetimin iyi niyetini gördükten sonra ona göre davranacağım.Kimse benim nüfus cüzdanım ile shov yapmasına gerek yok.Ben Alanyaspor'un her zaman yanındayım..Bu günler gelir ve geçer ama Alanyaspor sevgisi "Baki "olandır.Gerisi tefarruattır..
 


Hiç yorum yok: