3 Eylül 2012 Pazartesi

Doğan'dan Alanyaspor'a veda ziyareti

Görev süresini tamamlayarak, Çorlu'ya tayin olan Alanya Kaymakamı Hulusi Doğan, veda ziyaretleri kapsamında Alanyaspor'u ziyaret etti. Alanyaspor Cengiz Aydoğan Spor Tesisleri'nde Kaymakam Doğan'ı, Alanyaspor Kulüp Başkanı Hasan Çavuşoğlu, kulüp yönetiminden birçok ismin yanı sıra teknik ekip karşıladı. Alanya’da görev yaptığı süre içinde Alanyaspor'un kendisi için ayrı bir değer oluşturduğunu ifade eden Doğan, "Benim için Alanyaspor'un ayrı bir değeri vardır. Alanya'ya ilk geldiğimde ziyaretime gelerek hedeflerinden bahseden takım inişleriyle çıkışlarıyla birçok yol kat etti. Bu sürecin içerisinde elimizden geldiği kadar bulunmaya çalıştık. Alanya PTT 1. Ligi hatta ve hatta Süper Lig'i kaldıracak verimliliktedir. Alanyaspor'un da yeri tam orasıdır. Ben 2. Lig'i gördüm ama umarım PTT 1. Lig'e çıktığı günleri de burada olmasam da yürekten takip edeceğim. Atandığım Çorlu'ya yakın olan tüm deplasmanlarına da gelip izleyeceğim. Ben buradan sadece Alanya Eski Kaymakamı olarak ayrılmayacağım bir Alanyasporlu olarak ta ayrılacağım" dedi. Kaymakam Hulusi Doğan'ın her zaman Alanyaspor'un takipçisi ve destekçisi olduğunu ifade eden Kulüp Başkanı Hasan Çavuşoğlu ise, "Kaymakamımız bizim yönetime geçeceğimiz zaman ve geçtikten sonra destekleriyle bizi onurlandırdı. Sıkıntılarımızda elinden geldiği kadar yardım ederek her zaman bizim arkamızda oldu. Alanya'ya kattığı şeylerin yanı sıra Alanyaspor'a da katkıları yadsınamaz. Kendisine teşekkür ediyor ve yeni görev yerinde de başarılar diliyorum." diye konuştu. Ziyaret sonrası ise Çavuşoğlu Alanyaspor'a katkılarından dolayı Kaymakam Doğan’a teşekkür plaketi sundu

Hiç yorum yok: