27 Şubat 2012 Pazartesi

Veysel Okşar'dan teknik ekibe zehir zemberek açıklama..

Veysel Okşar
                           Hastalığımdan dolayı köşe yazılarımı yazamıyorum.3 hafta önce bu konuda yazacaktım. İnsanların şikâyetleri o kadar çok arttı ki bu açıklama mecbur oldu. Zira her zaman taraftarın emrinde oldum. Buradan muharrem hocaya sesleniyorum. Göreve geldiğin günden beri hiç kimseye nasip olmayan bir destekle bugünlere kadar geldin. O kadar çok hata yaptın ama her zaman arkanda olduk. Artık senin oynattığın futbola saygımız kalmadı. Şahsına olan saygımızın da kaybolmasını istemiyorsan ve bu taraftar isyana başlamadan gitmelisin.3 hafta önce seni bir şekilde uyardık ama değişen bir şey olmadı. Her şeyi ben bilirim demek gün gelir iflas eder hocam. Ara sıra söylenenleri dinlemelisin. Toprak bile daha iyi verim alabilmek için nadasa bırakılır ama siz kendinizi yenilememekle ısrarcısınız. Korkak futbol nereye kadar. Amerika yı yeniden keşfetmeye çalışmak gibi sağ ayaklı oyuncudan sol açık oyuncusu yapmaya çalışmak,50 metrede top oynamak, metin kurt gibi ofansif bir oyuncuyu sağ bekte denemek, defansif oynatmak hangi mantığa sığar. İlyas gibi Alanya nın evladını yemek için hep kritik anlarda sadece kısa sürelerle seyirci önüne atmak yakışmıyor. ilk yarı boyunca kaç kez rotasyon yapmadan oynayarak, beraberliklere sevinen bir hoca profili yolun sonuna gelmiştir. Alanya kötü oynayabilir ama tarihinde ilk kez 40 50 dakika korner atmadan oyun oynamadı. İleri uçta oynayan oyuncuları topla buluşturamadın ve orada oynayan topçuları ateşe attın. Seyrettiğim maçlarda kanatlara gidemiyorduk bile. Bir futbol takımı hocasının karakterini alırmış. Kendi oyuncularına yer açmak için bir şehrin takımı ile oynanmaz. Takım iyi ama artık kan değişimi şarttır. Takım içinde ne rekabet ortamı ne de birlik kalmamıştır. Ben başkan olsaydım, son transferlerden sonra konulan hedefe tepki koyan hocayı o gün gönderirdim. Muhtemelen bunu da inkâr edecektir ama hedef konması rahatını bozduğu gerçektir. Ayrıca sezon başı böyle konuşulmadı demek zaten artık gelecek için bir beklenti içinde olmadığı belli. Hoca artık ununu sermiş. Benim aklımın almadığı ise bu kadar futbolu bilen yönetimin sessiz kalması. İstikrar hedefi olan hocayla olur. Takım zarar görmesin diye eleştirenlere hep müdahale ettik. Rahat çalışsın diye herkesi örgütlüyoruz ama hoca bildiğini okudu hep. Kumaş iyi ama terzi değişmelidir. Çünkü hocayı sevdiğim için farklı gitmesini istemiyorum. Daha çok şey var ama yönetimi anlayamıyorum. Bu kadar seyirci yakalamışken oynanan futboldan dolayı bunu kaybetmek üzeresiniz. Kan değişikliği olması içişn illaki arka arkaya yenilmesi mi gerekir. Yönetimin arkasındayım ama yönetimde bazı şeyleri görmelidir.biz uyaralım gerisi yönetimin ve duruşu olan kişilerin sorumluluğudur.

ALTAD.
Alıntı Face Book

Hiç yorum yok: