28 Şubat 2012 Salı

Esnaf,Denizli mağlubiyeti sonrası ne düşünüyor?

Alanyaspor'un hafta sonu oynadığı Denizili Belediyespor maçın da farklı yenilgisi  sonrası esnaf tepkili.Bu konuda bir çok esnafa ile konuştuğumuzda aldığımız sonuçlar hemen hemen aynısı olması ise dikkat çekiyor.Bir çok esnaf,Alanyaspor'dan bekledikleri futbolu oynamadıklarını takım ruhunun  olmadığı ,sahada mücadele etmediklerini dile getiriyorlar.Esnaf diyor ki:

Ali Tepe,Kunduracı
Tepe Kundura ,Ali Tepe.
Alanyaspor'umuz sezon başında önemli işler yaptı.Sıkıntıları aşmak için çok çalıştılar ancak gelinen noktada son günlerde takım olarak iyi oynamıyorlar.Futbolda zamana zaman değişiklikler olması gerektiğine inanıyoruz umarım yönetim bunu en kısa sürede çözer" dedi.

Nevzat Akışoğlu,Terzi
 Terzi;Nevzat Akış,
Alanyaspor'un bir çok maçına gittim.Seyircisi ve stadyumu son derece güzel.İlk kez güçlü bir yönetim geldi ancak değişen hiç bir şey olmadı.Puan durumu ortada umarım takım ruhunu tekrar kazanırlar."Denenmiş bir hoca ile devam etmenin faydalı olmayacağına inanıyorum,bu kadar seyirci toplayan bir kulüp aldığı sonuç çok kötü"  dedi.

Ahmet Dayanç,Rüzgar Döviz
Rüzgar Döviz,Ahmet Dayanç;
Alanyaspor'umuz en iyi yönetim ile iş başına geldi.Biz yönetimin her zaman arkasındayız ,başkanımız Çavuşoğlu'na güvencimiz sonsuzdur.Alanyaspor'u başarıya taşıyacak olan Çavuşoğlu ve ekibine desteğimiz her zaman devam edecektir,ancak son günlerde alına  kötü futbol ve sonuç bizleri çok üzüyor.Umarım yönetim bir an önce kan değişikliğine gider ,takımımız daha iyi yerlere gelir dedi.

Mehmet Yaman,Çaycı
Yaman Çay Evi,Mehmet Yaman;

Yıllardır futbol ile ilgilenen biriyim ,Alanyaspor'u yakından takip ediyorum Fırsat buldukça maçları gidiyorum.Ancak takımda bir şeylerin iyi gitmediği belli oluyor.Alınan skor bunu yansıtıyor derken,zamanımız varken bir an önce değişiklik yapmakta yarar var diyenlerdenim dedi.Denizli Belediyespor yenilgisi bizleri gerçekten çok üzdü.dedi.

Sefa Kırbaş,Kuaför
Kuaför 52,Sefa Kırbaş;

 Ordu doğumluyum" ,Orduspor taraftarı olmama rağmen ilçemizde Alanyaspor'un hemen hemen her maçına gidiyorum.Alanyaspor iyi bir takım ancak ,iyi futbol oynamadığımız  gibi savunma yaparak puan topluyoruz bu da başarı gibi algılanıyor artık günümüz futbolu daha modern.Bizler kilometrelerce gidip iyi futbol ve gol seyretmek istiyoruz ancak Alanyaspor eski havasında değil her şey iyi giderken takımın Denizli'den 4 gol yemesi bizleri son derece üzdü.Hedef Play Off ise mutlaka takım içinde kan değişikliği lazım" dedi.

Onur Göktaş,Avis
Avis Çalışanı,Onur Göktaş,

Futbol aşığıyım,İlçemizin son derece güzel bir stadyumu onun yanı sıra müthiş bir taraftarı var.5000 Bin kişi ile seyrettiğimiz maçlarda dahi Alanyaspor'umuz   savunma futbolu ile oynuyor,heyecansız bir çok maç oynadık.Tüm şehir el ele verdi ,sıkıntıları aştık uçurumun kenarından döndük ancak gelinen noktada işler iyi gitmiyor gibi .Takımdaki futbolcuların rekabet ortamı ile çıktığına inanmıyorum.Herkes yerim garanti diye maça çıkarsa olacağı bu olur.Umarım sayın başkanımız Hasan Çavuşoğlu ve yönetim kurulu bir an önce bu değişikliği yapar Alanyaspor'umuza yakışan bir yerde  ligi bitiririz dedi.

Hiç yorum yok: