9 Aralık 2012 Pazar

Hüseyin Özcan ile Turgutluspor'dan gol sesi yok..

Özcan,İyi mücadele ettik ,sonuç olarak başarıya ulaşacağız..


2.Lig Kırmızı Grup’ta sezona Play Off hedefiyle giren Turgutluspor, Pazar günü evinde oynadığı Güngörenspor ile golsüz berabere kalarak 2 puan bıraktı.Koray Cinel ile yollarını ayırarak takımın başına Hüseyin Özcan’ı getiren Turgutluspor yeni teknik direktörü Hüseyin Özcan’ın yönetimindeki ilk maçında gol atamazken, evinde 1 puana razı oldu.
   Maçtan sonra bir açıklma yapan Turgutluspor Teknik Direktörü Hüseyin Özcan : “Benim sorumluluğumda ilk karşılaşmamıza çıktık. İlk devrede kontrollü bir oyun tercih ettik. İlk yarının sonuna kadar yaptığımız bölgesel değişiklikler ve ikinci yarıda yapmış olduğumuz sistem üzerindeki değişikliklerle sonuca gitmeye çalıştık. Sonuç anlamında oyun içinde oyuncularım oyunun başından bitiş anına kadar çok iyi mücadele ettiler. Rakibe sıfır pozisyonla mücadele ettik. Rakip kalede gol atabileceğimiz anlar oldu, ama sonuçlandıramadık. Benim için önemli olan çok iyi mücadele etmeleriydi. Bunun bir sonraki dönemde sonuçlara yansıyacağına inanıyorum. Bu bir sonraki kazanımın habercisi olduğunu düşünüyorum. Bu arzu ve isteğimiz devam edecektir. Sahada oyunun bitiş anına kadar mücadele veren Turgutluspor’u bundan sonra sürekli izleyeceksiniz. Bu oyunun karşılığı olarak kazanan taraf olmak en büyük arzumuz ve isteğimiz. Oyuncularımızı çok kısa süre içinde tanıma fırsatı oldu. İlerleyen günlerde çok daha yakın benim istediklerimi, onların potansiyellerini görme açısından zaman benim için çok daha avantajlı olacaktır. Bu konuda olumsuz bir düşüncem yoktur. Takımımız ilerleyen günlerde sonuç anlamında başarıya ulaşacaktır. “ dedi.

Hiç yorum yok: