4 Aralık 2012 Salı

Alanyaspor'lu futbolcular Akdeniz Üniversite'sinde buluştu..





Akdeniz Üniversitesi Alanya İşletme Fakültesi’nde dönem içinde başarılı olan öğrencilere başarı sertifikası töreni düzenledi. Düzenlenen törene Alanyaspor Başkanı Hasan Çavuşoğlu, Teknik Direktör Haydar Durusoy ve takım kaptanları Tanju, İskender ile kaleci Kadir Tütüncü katıldı. Tören öncesinde başarı konusunda öğrencilere sunum yapıldı. Yapılan sunumda Başkan Hasan Çavuşoğlu’nun biyografisi okundu. Ardından kürsüye davet edilen Çavuşoğlu, Alanya’da spor ve Alanyaspor hakkında öğrencilere bilgi verdi. Eğitimin önemine de değinen Çavuşoğlu, “Benim zamanımda okumak sıkıntılı bir durumdu. Ben okumamayı tercih ettim. Öğrenimimi tamamlayamadım fakat kendimi spora ve ticarete adadım. Başta Alanyaspor başkanlığı olmak üzere Türkiye Futbol Federasyonu olmak üzere, Türkiye Atletizm Federasyonu gibi birçok spor federasyonu ve spor organizasyonunda yönetim kurulunda bulunmaktayım. Yine de bugün sizin karşınızda bunları başarırken üniversite mezunu olarak karşınızda olmayı çok isterdim. Eğitim başarının en büyük temelidir. Ben tecrübe edinerek başardım. Şuan sizi böyle bir başarı töreninde görmek beni umutlandırıyor.” dedi. Üniversitelilere bir de sürpriz de bulunan Çavuşoğlu, “Ligin ikinci yarısında öğrencilerimizi ücretsiz maçlarımıza davet ediyoruz. Ayrıca maç günleri buradan otobüs kaldıracağız. Sizin desteğiniz bizim için çok önemlidir.” diye konuştu. Başkan Çavuşoğlu’nun bu açıklamasının ardından öğrenciler başkanı uzun süre alkışladılar. Bu konuşmanın ardından kürsüye davet edilen Alanyaspor Teknik Direktörü Ali Haydar Durusoy, Alanyaspor’un ligdeki durumu ile futbolculuk ve teknik adamlık geçmişinden örnekler verdi. Teknik Direktör Haydar Durusoy’un ardından futbolcular Tanju, İskender, Kadir’de öğrencilere kendini tanıtarak başarılar diledi. Konuşmaların ardından ödül törenine geçildi. Yapılan törende Alanyaspor katılımcıları başarı gösteren ilk 3 öğrenciye Alanyaspor atkısı ile başarı sertifikalarını verdi. Törenin sonunda ise Alanyaspor kafilesi bölüm dekanlarına üzerinde isimlerinin bulunduğu Alanyaspor forması hediye etti.


Hiç yorum yok: