1 Mart 2012 Perşembe

Şimşek,moral depoluyor.






   Alanyaspor yönetim kurulu, teknik heyet ve futbolcular dün Oba'da yapılan çiftkale taktik maçının ardından Zimbitlik tesislerinde Barbekü partisinde bir araya geldiler. Yönetim kurulu üyelerinden Zülfikar Bozdoğan'ın davetlisi olarak bir araya gelen yönetim, teknik heyet ve futbolcular bol bol sohbet etme fırsatı buldular. Yönetim kurulu üyesi Bozdoğan," Uzun süredir planladığımız bir organizasyondu hava muhalfeti nedeni ile -ancak fırsat bulabildik. Çok iyi bir kaynaşma ortamı oldu. Denizli maçının ardından  herkesin morale ihtiyacı vardı. Sarıyer maçını kazanıp Play-Off için yeniden umutlanmak istiyoruz" dedi. Alanyaspor Teknik Direktörü Muharrem Uğur'da," Zorlu süreçte takımı bizleri bir araya getiren yönetim kurulu üyemiz Zülfikar Bozdoğan'a takımım adına teşekkür ediyorum" dedi. Organizasyona çok sayıda yönetim kurulu üyesi katıldı.

Hiç yorum yok: