14 Mart 2012 Çarşamba

Futbolcu alacakları 300 bin lira..


Yönetim önemli ödemeler yaptı.

     Alanyaspor yönetim kurulu salı akşamı kulüp binasında gerçekleştirdiği toplantının sonunda yapılan ödeme ve gelecek ile  ilgili projelerini kamuoyuna sunarak gelinen noktada ki değerlendirmelerini paylaşmıştır.Yapılan açıklama şöyle;
    Yönetim kurulumuz bugüne kadar 3.3 milyon TL ödeme yapmıştır. Bu paranın 1.6 milyon TL'si eski borçları ödemede kullanılmıştır. Geriye kalan kısmı ise bu yılki kulüp giderlerinde kullanılmıştır. Kulübümüzün bu yıldan  futbol takımına sadece 300.000 TL borcu vardır. Tüm Vergi borçları ödenmiş, ayrıca yapılan taksitlendirmelerde günü gününe ödenmektedir. SGK taksitlendirmelerinin de bugüne kadar olan bölümü ödenmiştir. SGK nın cari borçları da belli bir plan çerçevesinde ödenmektedir.  Yönetim kurulumuzun sezon sonu hedefi bu yıldan hiç borç yapmamak geçtiğimiz yıldan devir alınan 3.2 milyon TL'lik borcuda 1.5 milyon TL'ye indirmektir. Bunun için yoğun çalışmalar yapılmaktadır. Bu bir hedeftir gerçekleştirmek için tüm fedakarlıklar yapılacaktır. Yönetim kurulumuz 8 ayda kulübe 1 milyon 10.000 TL para vermiş ve tamamını hibe etmiştir. Kulüp başkanımız Hasan Çavuşoğlu bu vesile ile yönetim kurulu üyelerine  önceki gün yapılan toplantıda  bir kez daha teşekkür etmiştir. Yönetim kurulumuz döneminde takımın bu yılki İddaa gelirlerinden eski başkan Hakan Dizdaroğlu'na koyduğu temlik karşılığında Spor toto teşkilat başkanlığı aracılığı ile 421.000 TL ödeme yapmıştır.

Hiç yorum yok: