10 Aralık 2011 Cumartesi

Ünyespor çare arıyor

  Ünyespor Futbol Şube Sorumlusu Aydın Keskin, “Kelimelerin yetmediği dilimin varmadığı bazı şeyleri söylemek istiyorum. Ünyespor çok kütü durumda, bilerinin ona sahip çıkması gerekir” dedi.             

Ünyespor’un çok kötü durumda olduğunu ve artık birilerinin sahip çıkması gerektiğini ifade eden Futbol Şube Sorumlusu Aydın Keskin, ‘’Ünye çok kritik maçlar oynuyor. Kelimelerin yetmediği dilimin varmadığı bazı şeyleri söylemek istiyorum. Ünyespor çok kütü durumda, bilerinin ona sahip çıkması gerekir. Bu ne zaman olursa olsun, ama ayın 20’sinden sonra olmasın. O zaman sözleşmeler geliyor ve futbolcular serbest kalıyor. Ünyespor takımının dağılması gerçekten çok kötü olur. Zamanında bu takıma kimler el koydu, ben çok iyi biliyorum. Ben İstanbul’dakilerden çok rica ediyorum bu takıma artık sahip çıksınlar. Takıma artık sahip çıkma zamanları geldi.’’dedi.Öte yandan Alanyaspor Spor Toto 2.lig Kırmızı Grup 16.Haftasında deplasmanda Ünyespor ile karşılaşacak.

Hiç yorum yok: