19 Aralık 2011 Pazartesi

Spor Ekranı'nda ayrılık


    Kanal A TV'de Mevlüt Boz'un hazırlayıp sunduğu ve yorumcu Behçet Kurtiç ile beraber devam ettiğimiz Spor Ekranı programından ayrılmak zorunda kaldığımı kamuoyuna açıklama gereği duydum. Yaklaşık olarak 3 yıldır devam eden bu birlikteliği hiç bir maddi karşılık talep etmeden sürdürmekteydim. Alanyaspor gibi büyük bir camianın futbol takımını bir çok deplasman ve iç saha maçlarında hem yönetimsel hem de futbol kriterleri adına eleştirmeyi bunun da futbol takımının olumlu yansımasını her zaman hedef seçtim. Özellikle de objektif olmayı hep ön planda tuttum. Kişiliğim gereği haksızlıklara karşı durduğum mesafeden asla şaşmadım. Alanyaspor'un renklerine gönül bağı ile bağlıyım. Zimbitlik'te yaşanılan her şeyi iyi tasvir ettiğime inanıyorum ve inanamaya devam edeceğim. 5 yıl içerisinde Alaiye Gazetesi, Yeni Alanya Gazetesi ve Alanya Postası Gazetesi'nde futbol adına bir çok yazı yazdım. Alanya Postası Gazetesi’nin Spor Müdürü olarak işime devam ediyorum. Kendi açtığım spor sitesi www.yenialanyaspor.com sitesinden günlük spor haberlerini hiçbir reklam karşılığı almadan devam ediyorum. Çıkar ya da para karşılığı asla düşüncülerimi satmam. Etki altında kalacak kadar siyasi birlikteliğim de yoktur.
Bir zamanlar  iyi şeyler yazdığımı söyleyenler  tarafından defalarca onur'e edilmeme karşı şu anda yaptığım her eleştiriye dayanamayanlar baskı kurmak bile gereği duymuşlardır. İsmini vermek istemediğim bir kaç kişi TV kanalına gelerek, yapılan eleştirileri “art” niyetli olmak ile suçlamayı kendine görev saymıştır. Gelinen noktada hiç bir çıkar gözetmeksizin 3 yıldır hizmet ettiğim Spor Ekranı programı ile hiç bir bağım kalmadığı gibi bu programda hizmet eden değerli büyüğüm Behçet Kurtiç ağabeyime de saygılarımı sunarım. Umarım kendisi de gelinen bu noktada tavrını gösterir diye düşünüyorum.
Öncelik Alanyaspor'dur, kişilerle asla işim olmaz. Seviyeli sözcüklerin yanı sıra hicvettiğim kişilikler kendi pencerelerinden istedikleri biçimde yorum şansına sahip olabilirler. Cemiyetimizin açıkladığı gibi eğitimde yaş sınırı olmadığını bundan dolayı kendimi geliştirme adına daha çok çalışmayı bir görev biliyorum.
Kamuoyuna saygılarımla.

İsmail Baysal
Alanya Postası Gazetesi
Spor Müdürü
www.yenialanyaspor.com


Hiç yorum yok: