13 Haziran 2012 Çarşamba

İlyas' ve 8 futbolcu ile yollar ayrıldı..

İlyas ile yollar ayrıldı.

   Alanyaspor'da kongre öncesi bir çok futbolcu ile yollar ayrıldı.Geçen hafta içerisinde  Alanyaspor'un emektar futbolcusu İlyas'ın teknik ekip tarafından verilen rapor doğrultusunda Alanyaspor kulübü tarafından aranıp kendisine teşekkür edildiğini Alanyaspor  kulübü ile yollarının ayrıldığını  ve bundan sonraki futbol hayatında başarılar dilenerek ilişkisinin kesildiği açıklandı..Öte yandan konu ile ilgili bir değerlendirme yapan İlyas "ben Alanya'lıyım,Alanyaspor'a yıllarca hizmet ettim geçen sezon çok çalışmama rağmen bir türlü forma bulamadım kısa süreli oyunlara dahil edilince istediğimi yapamadım,yönetimin takdiri buymuş benim gönlüm her zaman Alanyapspor'dan yana atacaktır" dedi.İlyas, ben profosyonel futbolcuyum geçimi  futbol ile kazanıyorum dolayısıyla  futbol hayatıma devam edeceğimi,bu sezon Alanyaspor'a başarılar dilerim" dedi.Öte yanda yönetimin İshak,Bekir,Recep,Serkan,Mustafa,Salih,Tevfik,Nedim,Aykan gibi bir çok oyuncu ile yollarının ayrıldığı gelen haberler arasında..

Hiç yorum yok: