28 Haziran 2012 Perşembe

ARMAĞAN TURHAN ALANYASPOR İLE ANLAŞTI

Armağan Turhan Alanyaspor ile 1yıllık sözleşmeye imza attı..

  Bu gün öğleden sonra Alanyaspor Zimbitlik Cengiz Aydoğan tesislerinde yapılan  törenden sonra Armağan Turhan Alanyaspor ile 1 yıllık sözleşmeye imza attı.. Alanyaspor yönetimden  bir çok isim hazır bulundu.İmza töreninden sonra bir açıklama yapan  Turhan önemli bir kulübe geldiğimi biliyorum dedi.Bundan önceki sezonda Alanyaspor'un kan kaybettiğini ancak son bir yılda başkanımız ve değerli yöneticilerin başarılı çalışmaları ile Alanyaspor'un bu gün daha değişik bir konuma geldiğini söyleyen Turhan artık bir çok profosyonel futbolcu Alanya'da top oynamak için can atıyor dedi.Turhan transferler ile ilgili yaptığı açıklamada ise kendisinin transferleri yapacağını hiç bir zaman sezon içerisinde alınan başarısız sonuçlardan sonra "ben transfer yapmadım yönetim yaptı"diye fakir edebiyatı yapmayacağını,elini taşın altına kendisinin koyacağını da dile getirdi.Turhan,Alanyaspor başkanına  teşekkür ederek,Alanyaspor taraftarları ,yönetimi ve basını ile birlikte en iyi işleri yapacağımız inanıyorum dedi..

Hiç yorum yok: