27 Mayıs 2012 Pazar

Başkanlar yemekte buluştu...


     Alanyaspor eski başkanı Hakan Dizdaroğlu ve başkan Hasan Çavuşoğlu arasında geçen hafta içinde  gerçekleşen zirvede eski başkan Dizdaroğlu'nun alacağına mukabil koyduğu temlikte  indirme giderek yeni yapılanmada Hasan Çavuşoğlu ve ekibine yardımcı olacak yeni adımlar atıldı.Zirvede Dizdaroğlu ,Çavuşoğlu ve ekibine ,hem başarılar hemde maddi gelir konusunda kulübe yardımcı olma adına önemli destek verdi..Konu ile ilgili bir açıklama yapan Dizdaroğlu sayın Çavuşoğlu'nun sıcak ve samime davetine katıldığını bir çok konu da görüş alışverişinden sonra bazı önemli karar aldıklarını  dile getirdi.Özellikle sayın Çavuşoğlu'nun Alanyaspor için gösterdiği üstün gayrete en içten dilekleri katıldığını söyleyen  Dizdaroğlu "ben Hasan kardeşimize sonuna kadar güveniyorum kendisi  Alanyaspor'u başarıdan başarıya taşıyacağından asla kuşku duymadım,dolayısıyla ben de yeni sezonda Alanyaspor'a katkı verme adına  yeni oluşuma hem başarılar diliyorum,hemde zorlu lig maratonunda ekonomik katkı sunarak bir nebze de olsa Alanyaspor'a nefes aldırdığımı düşünüyorum"dedi.Görüşmeden çıkan sonuca göre sayın Çavuşoğlu'nun isteğini geri çevirmeyen eski başkan Dizdaroğlu Alanyaspor'dan alacağına karşılık kulübün  iddaa gelirlerine karşılık   koyduğu temlikte önemli bir miktarı kulübe  hibe ettiğini dile getirirken  "Alanyaspor için hayırlı uğurlu olmasını dilerim" dedi.

Hiç yorum yok: